Klachtenregeling

Hoewel we ons uiterste best doen om het iedereen naar de zin te maken, is het helaas niet helemaal te voorkomen dat er soms iets mis gaat. Gelukkig is dat vaak met een paar woorden en een simpel “sorry’ op te lossen.

Voor de uitzonderlijke situaties waarbij dat niet voldoende is, hanteren we binnen onze stichting de onderstaande regels.

1. Ben je het ergens niet mee eens of ervaar je een probleem, bespreek dat rustig met het direct betrokken personeelslid of begeleider.

2. Is op deze manier niet tot een oplossing te komen, leg dan de situatie voor aan een leidinggevende. (Vraag dan naar de leidinggevende)

3. Mocht je er met de leidinggevende ook niet uitkomen dan kan je uitsluitend schriftelijk, een gemotiveerd bezwaar of klacht indienen  bij het bestuur van de stichting.

Natuurlijk vinden wij het heel belangrijk dat iedereen met respect met elkaar omgaat op de manege: zowel in woorden als in gedrag. Geweld, op welke manier dan ook, wordt nooit geaccepteerd.

Het bestuur