Sponsoringen & donaties in 2017

Lakeland Foundation

Namens de Lakeland Foundation hebben we geld ontvangen voor het laten maken van een nieuw opstapblok.

Zaterdag 25 maart komt de Lakeland Foundation kijken hoe het opstapblok is geworden.

Het is inmiddels geplaatst en volop in gebruik!

Stichting Old Grand Dad Club

Begin van dit nieuwe jaar (2017) ontvingen wij via onze penningmeester, de heer Kingma het bericht dat Stichitng Old Grand Dad Club onze sportclub een donatie heeft gedaan bedoelt voor de zwemmers en voor een rolstoelvriendelijke aanpassing van de ingang van de manege.

Hier zijn wij natuurlijk super blij mee!

De Stichting Old Grand Dad Club zet zich in voor het bevorderen van sport, spel en beweging voor gehandicapten jeugdigen.

Ondanks zijn "forse" handicap heeft deze zwemmer zijn A-diploma gehaald. Hij wil nu dolgraag gaan snorkelen. Met zijn doorzettingsvermogen komt hij daar vast een heel eind mee.

de werknemers van Brouwer Tuinen in Bussum die vrijwillig de tuin van Manege Gooi en Eemland onderhouden

R. Brouwer Tuin & Onderhoud Bussum komt ook dit jaar weer regelmatig met een aantal werknemers bij Manege Gooi en Eemland langs.

Geheel vrijwillig onderhouden zij onze tuin zodat het er altijd netjes uitziet.

Wendy Klarenbeek, Sportmassage en -therapie voor ruiter en paard - Extended Steps

Onze paarden krijgen elke maand een massage

van Wendy KLarenbeek van Extended Steps

Ze vinden het heerlijk en staan gewoon te genieten.