Sponsorloop

Zondag 16 september 2018

Help Manege Gooi en Eemland uit de brand

Zoals iedereen van jullie wel weet, hebben wij  begin dit jaar een flinke brand gehad op de manege. Gelukkig hebben wij met heel veel hulp het kunnen beperken tot alleen maar materiële schade en hebben de Paarden en de mensen die erbij waren er niets aan overgehouden. Wel zijn er heel veel spullen verloren gegaan voor de paarden, denk aan winterdekens, dekjes voor onder de zadels en ook heel veel evenementen materiaal. De wederopbouw van ons mooie bedrijf kost de Stichting heel veel geld, geld wat wij als stichting heel hard nodig hebben om ons hoofd boven water te houden, willen wij kunnen blijven bieden wat wij altijd al bieden aan onze ruiters.

Doel van de sponsorloop

Voor de aanschaf van de verloren spullen leek het ons leuk om te kijken of wij er met z´n allen een steentje aan kunnen bijdragen en dat door een mooie sponsorloop tijdens onze open dag op zondag 16 September. In het kader van Samen staan we Sterk, Help ons uit de brand.

De sponsorloop

Tijdens de open dag op zondag 16 september willen wij vanaf 14.00 uur starten met een gezellige wandeling, je kan je laten sponsoren per rondje, of voor een vast bedrag, dit kan je laten doen door je ouders, broers, zussen, opa´s en oma´s, oom´s, tante´s, buurman, buurvrouw, vriendjes, vriendinnetjes, iedereen die jij denkt het leuk te  vinden om jou  en daarmee de manege te helpen.

Deelnemers sponsorloop

Wij zouden het super leuk vinden als we dit met een grote groep ruiters, vrijwilligers, vriendjes, of vriendinnetjes van ruiters voor elkaar kunnen krijgen en een mooi bedrag bij elkaar kunnen wandelen. Vriendjes of vriendinnetjes die het leuk lijkt om mee te lopen, kunnen zich ook laten sponsoren en zijn dan dus ook meer dan welkom.

Lijkt het je leuk, en wil jij je inzetten voor de manege, download en print het sponsorloop formulier, zo vaak als je maar wil, en loop de 16de je benen onder je lijf vandaan, voor de leukste manege van het Gooi. Wij en de paarden natuurlijk zullen jullie super dankbaar zijn.

Sponsorloop formulier
Sponsorloop formulier voor de open dag bij Manege Gooi en Eemland