Kinderfeestje - meer dan ponyrijden!

Winterstop vanaf 20 november 2021

In het voorjaar 2022 kan je weer je verjaardagfeestje bij ons vieren.

Paardrijden, ponyrijden, pony henk knuffelen? Dat kan ook op je kinderfeestje in Bussum bij Manege Gooi en Eemland

Alles vragen over de paarden en pony’s van Manege Gooi en Eemland. Pony’s poetsen, versieren met stoepkrijt en natuurlijk ponyrijden. Wij maken van jouw verjaardag een feestje!

Wat ga je doen?

• Zelf meegenomen taart of traktatie eten & cadeaus uitpakken
  • Je krijgt een rondleiding in de stallen. Je mag van alles vragen over de paarden en pony’s
  • Twee pony’s poetsen & versieren met stoepkrijt
  • Ponyrijden
  • Broodjes knakworst & limonade

Ponyrijden

De kinderen krijgen rijles. Zij leren een paar basiscommando’s van het ponyrijden. In principe wordt er niet gedraafd. Een ervaren vrijwilliger (van de manege) loopt naast de pony met de ruiter mee.

Verplicht

• Alle kinderen hebben dichte schoenen of laarzen aan
    Slippers of open schoenen zijn niet toegestaan in de stal. Dit is voor de veiligheid.
  • Een lange broek, die lekker zit en je je goed in kan bewegen

Elke ruiter is verplicht een cap te dragen bij het rijden. Wij zorgen voor de cap.

Aantal kinderen

6 tot maximaal 8 kinderen

Leeftijd

Vanaf 6 jaar

Duur van het kinderpartijtje

2 ½ uur

€ 15,00 per kind (afrekenen kan op de dag zelf, contant of pin)

Begeleiding feest

Twee enthousiaste ervaren medewerkers begeleiden het kinderfeest. Wij zorgen voor extra vrijwilligers, die meelopen naast de pony’s tijdens het ponyrijden. Als ouder heb je alle tijd om foto’s te maken. Lekker ontspannen genieten van het feest.

Wanneer?

Een kinderfeestje kan alleen op vrijdagmiddag. Een feestje kan starten vanaf 12.30 tot uiterlijk 13.30 uur en duurt 2 ½ uur. Dit in verband met de regulieren lessen.

Afspraak maken?

Stuur een e-mail aan feestje@sportclubgooieneemland.nl voor meer informatie of voor beschikbare data.

Uitnodiging

Heb je nog geen uitnodigingen gemaakt voor je feest? klik op [Download] en je opent een word document. Vul de datum en tijd en print het aantal exemplaren die je nodig hebt.

Let op! Maak je zelf een uitnodiging voor het partijtje? Zet er duidelijk op dat het dragen van dichte schoenen of laarzen verplicht is.

Uitnodiging Kinderfeestje: Ponyrijden en meer!
Download dit word document, vul naam, datum van het feestje en print je uitnodiging uit.
uitnodigingV1.docx
Microsoft Word document 790.3 KB