Manege & Ruiter Bond

Een manege die voldoet aan alle veiligheidseisen en onder deskundige begeleiding opleidingen, cursussen, buitenritten en wedstrijden georganiseerd, kan zich aansluiten bij de ‘Manege & Ruiter Bond’. Manege Gooi- en Eemland is aangesloten bij de Manege & Ruiter Bond sinds 1 februari 2016.

Ruiterpaspoort

Als je bij ons begint met rijlessen, dan is het verplicht om een lesovereenkomst te tekenen. Hierin staan afspraken over betalingen, verantwoordelijkheden en verplichtingen. Als je deze hebt ingeleverd ontvang je van ons als lid van de ‘Manege & Ruiter bond’ een ruiterpaspoort. In je ruiterpaspoort kun je je hele ruiter carrière bijhouden, zoals wedstrijden en buitenritten.

De Manege & Ruiter Bond staat voor Respect voor mens en dier en gaat bij ons samen met gezelligheid en plezier!